Tisztelt látogató!

Az oldal már csak arhívumként működik, az aktuális információkat az iskola új honlapján találhatja meg.
 
 
 
 

TISZTELT SZÜLŐ/ TÖRVÉNYES KÉPVISELŐ!

Tájékoztatom, hogy a kihirdetett veszélyhelyzetre tekintettel a 2021/2022. tanítási évre történő általános iskolai beiratkozás során nemcsak személyes, hanem online úton is lehetőség van beíratni a tanköteles korba lépő gyermekét. Az általános iskola első évfolyamára történő jelentkezésének elektronikus, online formájára 2021. április 10-től nyílik meg az informatikai lehetőség az Ön részére a KRÉTA rendszer felületén keresztül: https://eugyintezes.e-kreta.hu/kezdolap. Az e-Ügyintézés „Beiratkozás Általános Iskolába (BÁI)” felület 2021. április 16-án éjfélig van nyitva. Tekintettel a veszélyhelyzetre, javasoljuk, hogy éljenek ezzel a lehetőséggel, amely nemcsak biztonságos, hanem kényelmesebb is az Ön számára.

 

Ha módosítani kíván a már elektronikusan beküldött adatokon, akkor ezt úgy teheti meg, hogy jelzi (telefonon, e-mailben, az intézmény által meghatározott módon) az adott intézmény részére a visszavonási vagy adatmódosítási szándékát. Az adatok módosítását az intézmény a KRÉTA felületén a kérés alapján elvégzi. Amennyiben a szülő visszavonja gyermeke jelentkezését, ennek következményeként a BÁI felületen az  iskola a benyújtott jelentkezésre a szülő kérése alapján a kérelem benyújtására vonatkozó elutasító határozatot hoz, (hangsúlyozzuk, hogy ez nem a gyermekének felvételéről szóló elutasító határozat!), majd az intézmény saját rendszerében a gyermek adatait a „Beiratkozás visszavonva” státuszba állítja. Ezen műveletek elvégzését követően Ön ismét be tudja nyújtani gyermeke jelentkezését  egy másik iskolába.

 

Amennyiben Ön nem a lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti körzetes iskolába íratná be a gyermekét, akkor is meg kell adnia a kötelező felvételt biztosító általános iskola nevét és címét is a jelentkezése során.

 

Akár körzetes, akár nem körzetes iskolába kívánja beíratni gyermekét, mindenképpen jelentkeznie kell az általános iskolánál, amely jelentkezés a fent jelzett online módon vagy személyesen történhet meg.

 

Az online beiratkozás esetén a beiratkozáshoz szükséges eredeti dokumentumok bemutatására a 2021/2022. tanév első napjáig (2021. szeptember 1.) kerülhet sor. A beiratkozás adatainak felvétele indokolt esetben, a beiratkozást lefolytató iskola által szabályozott módon, személyesen is megtörténhet 2021. április 15-én és 16-án, a járványügyi veszélyhelyzet miatt megkövetelt egészségügyi szabályok szigorú betartása mellettEz a következőképpen alakul iskolánkban:

Előre egyeztetett időpontban a szülőnek/ törvényes képviselőnek lehetősége van megjelenni az intézményben egyedül, kísérő nélkül. Maszk és kézfertőtlenítő használata kötelező.

A fentiek után, akár online, akár személyesen történt a jelentkezése az iskolába, a körzettel nem rendelkező általános iskolai osztályok tekintetében, továbbá a körzettel rendelkező iskolákba jelentkező, nem körzetes gyermekek esetében egyaránt legkésőbb 2021. április 23-ig döntenek a gyermekek felvételéről és ezután küldik el a tájékoztatásukat Önnek.

A beiratkozási eljárás során vagy annak lezárása után legkésőbb két héten belül Önnek nyilatkoznia kell arról, hogy gyermeke számára hit- és erkölcstan vagy etika órát választja. A hit- és erkölcstan tantárgy választása esetén meg kell jelölnie, hogy melyik egyház hit- és erkölcstan oktatásának megszervezését kéri majd gyermeke számára. Az iskola a hit- és erkölcstan oktatással kapcsolatos, az egyházaktól kapott információkat feltünteti a honlapján.

 

A beiratkozáshoz szükséges dokumentumok, adatok megadása kapcsán Ön segítséget kérhet a gyermeke óvodájától – óvoda OM azonosítja, gyermekük oktatási azonosítója tekintetében. Természetesen iskolánk fenntartója, a Balatonfüredi Tankerületi Központ is rendelkezésre áll a körzetes iskolákkal kapcsolatos információk, az online vagy a személyes beiratkozás rendjével kapcsolatos kérdések esetén.

___________________________________________________________________________________________________________________

Intézkedési terv 

 

Intézkedési terv

 

  1. A nevelési – oktatási intézményt egészséges, tünetet nem mutató tanuló látogathatja.
  2. Az oktatásban – nevelésben az intézmény működésében csak egészséges, tünetmentes dolgozó vehet részt.
  3. A szülő/ gondviselő köteles az iskolát értesíteni, ha a gyermeknél koronavírus gyanú vagy igazolt fertőzés áll fenn.
  4. Kérjük a hozzátartozókat az iskola területén maszk viselésére. A jelenlegi intézkedési terv alapján a szülő/gondviselő az intézménybe nem léphet be.
  5. Belépéskor a gyermekeknek, dolgozóknak a folyosóra kihelyezett kézfertőtlenítő használata kötelező.
  6. A tanítási órákon, foglalkozásokon a maszk használata lehetséges, de nem kötelező.
  7. Az intézményben mellőzni kell a szoros testi kontaktust, a hagyományos üdvözlési formákat (kézfogás, ölelés).
  8. A testnevelés órákat az időjárás függvényében lehetőség szerint szabad levegőn kell megtartani. Az időjárásnak megfelelő sportruházatról a szőlőnek / gondviselőnek kell gondoskodni.
  9. Az osztályok váltása között tantermekben fertőtlenítünk. A tanórai szünetekben a termek fertőtlenítése megtörténik.
  10. A helyiségek ablakait az időjárás és a környező forgalom függvényében lehetőség szerint nyitva kell tartani.
  11. A hetes feladata a tanterem tanóra utáni szellőztetése.
  12. Étkezés előtt és után mindenki kiemelt figyelmet fordítson az alapos kézmosásra.
  13. Az ajánlott tanszerlistában szereplő dolgokat felcímkézve a bejárati ajtó elé helyezzék el!
  14. A tízórait, uzsonnát a tanulók a saját ruhaszalvétájukon fogyasztják el.
  15. Nagyon fontos a mosdókban, az öltözőkben a higiéniai szabályok betartása. Egy mosdóban egyszerre maximum 2-3 fő tartózkodhat. Itt szappanos kézmosási lehetőséget, valamint vírusölő hatású kézfertőtlenítési lehetőséget biztosítunk. Kérjük a saját törölköző használatát.
  16. A szülői értekezleteket személyesen nem tartunk. Az információkat e-mailben, Kréta rendszerben, messengeren, facebook zárt csoportban juttatjuk el a szülőkhöz/ gondviselőkhöz.
  17. Kérjük a szülőket/ gondviselőket a személyes ügyintézés mellőzésére. A pedagógusokkal telefonon, e-mailben tudja felvenni a kapcsolatot.
  18. A tanulók hazavitele is szigorú szabályokhoz kötött. Minden diák egyedül hagyja el az intézményt. Kérjük, jelezze gyermeke üzenőfüzetében, hogy pontosan hány órakor indítsuk el gyermekét az iskolából 15:45 és 16:00 között.
  19. Az intézmény előtt várakozó szülőknek a 1,5 méter távolságot be kell tartaniuk, valamint kötelező a maszk használata!
  20. Amennyiben egy tanulónál/ pedagógusnál / takarító néninél fertőzés tünetei észlelhetők, haladéktalanul el kell őt különíteni és kapcsolatba kell lépni orvossal. Gyermek esetén a szülőt/ gondviselőt értesíteni kell.
  21. A beteg gyermek felügyeletét ellátó személynek kesztyűt és maszkot kell viselnie.
  22. Annak a tanulónak az iskolai hiányzását, aki a vírusfertőzés szempontjából veszélyeztetett csoportba tartozik TB (szív - érrendszer, cukorbetegség, légzőrendszeri megbetegedés, daganatos megbetegedés, máj-vesebeteg) és erről orvosi igazolással rendelkezik, és azt bemutatja, hiányzását igazolt hiányzásnak tekintjük. A tanuló a pedagógussal egyeztetett kapcsolattartási és számonkérési forma mellett részt vehet az oktatásban.
  23. Kérjük a szülőket, hogy ha bármiféle betegségre utaló tüneteket tapasztalnak gyermekükön (köhögés, orrfolyás, láz, stb) ne hozzák őket az intézménybe!
  24. Betegséget követően csak az egészségét igazoló orvosi igazolással jöhet vissza a gyermek az intézménybe.
  25. A fertőzéssel érintett intézmény esetén az operatív törzs dönt a digitális munkarend elrendeléséről, illetve annak megszűntetéséről. A tanulók a tantermen kívüli (digitális) munkarend elrendelését követő napjától az iskolát oktatási célból nem látogathatják.
  26. Ezúton kérjük a szülőket, hogy minden nap kísérjék figyelemmel gyermekük üzenő füzetét/ információs csoportokat!
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Beiratkozás

Tisztelt Szülők!

 

Az iskolai beiratkozás időpontja és módja a járványhelyzet miatt a 7/2020. EMMI határozat alapján megváltozott!

A beiratkozás lehetséges módjai:

1. A KRÉTA rendszeren keresztül (személyes kontaktus nélkül)

    Belépés: eugyintezes.e-kreta.hu/kezdolap

2. Személyesen (a szülők által tett szándéknyilatkozatok alapján, telefonos egyeztetés után, az egészségügyi szempontokra figyelemmel)

 

Érdeklődni munkanapokon a következő telefonszámon lehet: 06-30/ 690 - 7558

 

A beiratkozáshoz szükséges dokumentumok:

•    A gyermek születési anyakönyvi kivonata.

•    A gyermek lakcímét igazoló hatósági igazolvány.

•    A gyermek TAJ kártyája.

•    A szülő személyi igazolványa.

• Nyilatkozat az életvitelszerű lakóhelyről (melléklet kitöltve, aláírva).

• Nyilatkozat a szülői felügyeleti jog gyakorlásáról (melléklet kitöltve, aláírva).

• Nyilatkozat a hit- és erkölcstan/etika oktatás választásáról (melléklet kitöltve, aláírva).

A szükséges nyilatkozatokat a beiratkozáshoz szükséges dokumentum fülön találják!

 

Beiratkozási időszakok: 2020. április 6-28.

 

A kitöltendő mellékletek itt érhetők el:

 

____________________________________________________________________________________________________________________

Tisztelt Szülők!

 
Az intézményben dolgozó pedagógusokat a privát e-mail címükön, a saját mobiltelefonjukon el tudják érni, illetve a zárt fészbuk csoportban is.
Bármely kérdés esetén keressenek minket bátran!
____________________________________________________________________________________________________

Járvány

 
A koronavírus járvány terjedése miatt a Kormány "A koronavírus miatti új munkarend bevezetéséről a köznevelési és szakképzési intézményekben" című 1102/2020 számú határozatában az iskolákban a tantermen kívüli, digitális munkarend bevezetéséről döntött.

A tanulókkal és a szülőkkel e-mailen, messengeren, telefonon, zárt facebook csoportban tartjuk a kapcsolatot.

___________________________________________________________________________________

Kreatív reklámfilm készítő pályázat

Italos Karton Környzetvédelmi egyesülés kreatív reklámfilmkészítő pályázatot hirdetett. A pályázat célja, hogy felhívja a figyelmet a fenntarthatóságra és a szelektív hulladékgyűjtés fontosságára, valamint a szelektív gyűájtés népszerűsítésére a fiatalabb generációk körében. 30 másodperces reklámfilmet készítettek a 6. osztályos diákjaink, Vaszily István és Németh Szilvia gyógypedagógusok segítségével.

 
__________________________________________________________________________________________________
 
Olvasópályázat (Lipták Gábor Könyvtár)
 
Ezen a pályázaton részt vettek: Hajas Zoltán, Horváth Eszter, Salamon Richárd Béla, Hazuga Márk, Visegrádi Dominika, Takács Ádám, Preczekján Iván, Lakatos Márk.
HEBE
A HEBE Kft többféle versenyt hirdetett diákoknak. Intézményünk tanulói a következőkbe kapcsolódtak be: 
- Szivárványhíd 4 fordulós irodalmi verseny (Hazuga Márk, Visegrádi Dominika)
- Adventtől vízkeresztig (Rózsa Kevin, Örvényesi Réka)
 
_______________________________________________________________________________________

 
E NAPLÓ az alábbi linken érhető el: https://klik201725001.e-kreta.hu/Adminisztracio/Login